Център за безопасност за бавачки

Вашата защита е толкова важна, колкото и опазването на децата. Грижата за децата не винаги е за забавление и игри!


Ако сте бавачка на лов за Вашата следваща работа и искате да се свържете с нови семейства, които търсят някой като Вас, агенцията е  идеалното място да започнете. Но е важно да поддържате най-сигурната безопасност в процеса на намиране на съвършената работа. 

Когато първоначално се свързвате със семейства, имайте предвид, че не се проверяват със свидетелство за съдимост или свидетелство от психо-диспансер, затова не забравяйте да комуникирате винаги чрез уебсайта и никога да не посочвате лична информация - фамилно име, имейл адрес, домашен адрес, телефонен номер, място на работа или друга идентифицираща информация. 

Използването на нашата система за съобщения също така възпрепятства членовете да използват вашия личен имейл за нещо друго, освен да обсъждат работата си в агенцията (например спам).

Престанете да общувате с всеки, който ви налага натиск за лична или финансова информация, и незабавно уведомявайте ръководството на агенцията и полицията. 

След като сте се свързали със семейство, което изглежда е подходящо, вземете предпазни мерки – избрали сме някой основни съвети коити биха били полезни :


Как да останете в безопасност по време на интервюто и на работното място ?


Подгответе се

Всяка работа е различна, защото всяко семейство има различни нужди и очаквания. Преди интервюто с родител, помислете за задачите и задълженията, които бихте се съгласили да изпълнявате. При интервюто, трябва да сте наясно и да сте съгласни с това, което клиентът иска. Ваша отговорност е да се чувствате сигурно и удобно в новата си среда. Безопасността на нашите бавачки е от голямо значение за нас и ние желаем, да се чувствате добре по всяко време. Ако смятате, че едно семейство може иска твърде много, винаги можете да намерите друга работа, която е по-добра.


Използвайте интуицията

Преди да се срещнете с едно семейство, направете уговорка с тях по телефона. Не забравяйте, че  процеса на интервюто е двупосочен, както за семейството което иска да се убеди че наема правилния човек, така то помага да определите дали дадено семейство е подходящо за Вас. 

Ако след интервюто не смятате, че можете да работите за това семейство, е добре още тогава да откажете работата. Но ако първият разговор върви добре, можете да организирате по-задълбочено интервю в кафене, парк или друго обществено място с други хора наоколо, най добре е да присъстват децата, защото ще прекарвате определено време заедно и е задъжително да се харесате взаимно. 

Не забравяйте, че "ако всичко изглежда прекалено добре , е възможно да не е истина  ..."

Ако семейство публикува обява за работа с екстравагантни обещания за плащане или часове, бъдете предпазливи.Може да се окаже че след като Ви наемат ще имате и други задължения  освен уговорените.

Ако при никакви обстоятелства се почувствате застрашени или несигурни, тогава трябва да напуснете веднага, стига да не оставяте децата  без човек от семейството или Ваш замесник от агенцията. Като разбира се трябва да се свържете с нас незабавно.


Бъдете сигурни в работата

Преди да започнете нова работа, кажете на приятелите и семейството си всичко за това. Нека приятел или роднина да знае точно къде се намирате и какво правите, кога се очаквате да се върнете. Уверете се, че Ваш приятел или роднина има копие на данни за контакт, адрес, име на клиента и телефонен номер, ако има такива. Придържайте се към списъка с границите, които сте направили преди интервюто. Ако родителят ви помоли да направите нещо, което ви кара да се чувствате неудобно, учтиво им напомняйте за дискусията, която сте имали по време на интервюто. - Съжалявам Сара, не мога да подготвя ПБ и Д за Дана заради алергията ми към ядките.


Мобилност

Винаги гледайте мобилния телефон да със Вас. Ако нещо се случи на Вас или детето (децата) да можете веднага да позвъните на 112, родителите им или на Ваш близък за помощ.


Насоки за безопасност в работни отношения

Използвайте формуляра за договор за посредническа дейност за собствената си защита. Уверете се, че тази форма е попълнена и подписана при започването Ви на всеки нов ангажимент, тъй като ясно посочва очакванията на всяка от страните.

Като агенция за бавачки ние на сме ваш работодател и не поемаме никаква отговорност за злополука, нараняване, заболяване, загуба или вреда, от  клиенти или други лица. При съглсяване да работите за нас  Вие приемате условието, че Bavachki.bg е изключена от отговорност в случай на злополука.

Като бавачка включена в платформата, не сте в състояние да правите частни резервации с клиенти на агенцията. Ако това бъде открито, таксите ще се прилагат както за Вас, така и за клиента  и ще бъдете изключени от екипа на Bavachki.bg !

Плащането на Вашата работа се дължи в края на Вашия ангажимент. Семейството заплаща дължимата сума по банков път. Агенцията не носи отговорност за каквито и да било платежни спорове между клиент и Вас.

Ако се наложи да анулирате на вече поет ангажимент, трябва да ни уведомите не по-късно от 72 часа преди уговорения час за започване, което дава на агенцията време да намери заместник. Ако анулирането Ви се извърши в рамките на 24 часа след началото на работното време, Вие трябва да се свържете директно с агенцията и клиента. Като обаждането трябва да е с любезен тон и да приключи с извинение. Ако сте потвърдили,че поемате ангажимента, тогава сте отговорни да го изпълните, това е важно за репутацията на предоставената услуга  и останалата част от екипа на Bavachki.com.

Ние поставяме безопасността и сигурността на всички в агенцията на първо място. Не се колебайте да съобщавате имейли или публикации за работа, които изглеждат подозрителни. Това е най-добрият начин да подобрим опита си и да поддържаме обществото си в безопасност. Постоянно преглеждаме членовете и публикациите, но можем да направим работата още по-добра с Вашата помощ.


Обратна връзка

Може да бъдете помолени да предоставите конструктивна обратна връзка и коментари за завършените задачи и клиентите.

Поисканата обратна връзка е Вашето мнение по въпроси, които са от значение за всяка конкретна работа и клиент и това не е злонамерено или клеветническо. Не забравяйте, че клиентът има право да види какво се говори за него.

Въпросите за обратна връзка включват (но не се ограничават до):

  • Надеждността на клиента; (Например брой деца и часове) - дали са се върнали в къщи навреме?
  • Имахте ли други задължения, освен уговорените ?
  • Баха ли помещенията подходящи (т.е. имаше ли някакъв проблем с неограден басейн, болно дете или домашни любимци например)?
  • Смятате ли, че не сте сигурни по някаква причина?

Обратната връзка има за цел да предостави Вашето мнение за клиента и помещенията му, предполагайки, че клиентът може отново да използва Bavachki.bg. 

Агенцията насърчава обратната връзка, както с  положителни, така и с отрицателни мнения, ако смятате, че е необходимо. Не забравяйте, че всички отзиви, които предоставяте, са само Вашето мнение, а не това на Bavachki.bg.

Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако имате някакви запитвания.

Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“.

Добре
Виж още